Thursday, April 28, 2011

Buku Seni Matematik Islam- ADI PUTRA

RAHSIA CEMERLANG MATEMATIK TERBONGKAR

Sebuah buku hasil karya Genius Matematik ADI PUTRA- Seni Matematik Islam telah dilancarkan pada 1 Mei 2011 sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 (KLIBF 2011) di Pusat Dagangan Dunia Putra  (PWTC) Kuala Lumpur.

Dapatkan sekarang pada harga RM40.00 senaskhah (tidak termasuk belanja pos)

Bimbinglah ANAK_ANAK ANDA  untuk berjaya seperti Genius Matematik ADI PUTRA. 

Mengapa ANDA perlu miliki?
  • Rahsia belajar matematik terbongkar
  • Formula matematik berasaskan matematik Islam
  • Bahasa yang mudah difahami
  • Kaedah yang praktikal
  • Senang dan mudah digunakan

Maklumat tentang buku SENI MATEMATIK ISLAM
    Buku setebal 247 muka surat itu memuatkan 12 daripada 235 formula matematik yang diciptanya, dan dijual pada harga RM40 senaskhah."Saya menulis buku ini selama sebulan, formula matematik yang saya cipta memudahkan kanak-kanak atau orang dewasa untuk mempelajari matematik". kata penulis buku ini adik Adi Putra.
    Apabila semua orang tahu cara yang mudah untuk mempelajari matematik, secara tidak langsung mereka akan lebih berminat untuk mempelajari matematik, dan asas untuk mahir dalam matematik ialah sifir," katanya  selepas melancarkan bukutersebut.
    Adi Putra berharap kanak-kanak yang sebaya dengannya mampu menguasai matematik dengan pantas melalui buku itu bagi melahirkan lebih pakar matematik Islam.
    Beliau merupakan penerima anugerah Ikon Matematik dari Jabatan Matematik, Jabatan Pertanian Malaysia 2006 dan Tokoh Matematik Islam Abad Ini dari Universiti Riau, Indonesia pada 2009 serta Ikon Membaca Pepustakaan Negara 2008.

    Sumber: Utusan Malaysia










    Sila layari dan buat pesanan di http://www.kedaibuku.com.my

    No comments:

    Post a Comment